מרכז ההדרכות של סקולילנד

מצבי אנשי קשר (סטטוסים)

תוכן עניינים

סטטוסים ליצירת קשר ב-FluentCRM #

FluentCRM מציעה מערכת חזקה לניהול סטטוסים של אנשי קשר, המאפשרת לך לשלוט ולפלח את הקהל שלך ביעילות. הבנת הסטטוסים הללו חיונית לניהול נאות של אנשי קשר, שיווק בדוא”ל ואוטומציה.

ב-FluentCRM, לאיש קשר יכול להיות אחד מששת הסטטוסים הבאים:

    >
  1. נרשם
  2. בהמתנה
  3. בוטל המנוי
  4. הוחזר
  5. התלונן
  6. עסקאות

בואו נעמיק בכל סטטוס כדי להבין את ההשלכות שלו ומקרי שימוש.

אנשי קשר רשומים #

סטטוס: מנוי

    >
  • אלה אנשי הקשר הפעילים והמעורבים שלך.
  • אנשי קשר שנרשמו כמנוי בחרו במפורש לקבל את התקשורת שלך או שהוספתם ישירות כמנוי.
  • תוכל לשלוח את כל סוגי האימיילים (פרסומי ועסקאות) לאנשי הקשר האלה.
  • ניתן להפעיל את כל זרימות העבודה האוטומציה עבור אנשי קשר רשומים.

נקודות מפתח:

    >
  • אידיאלי למאמצי השיווק העיקריים שלך בדוא”ל.
  • אנשי קשר אלו מהווים את הליבה של הקהל הפעיל שלך.

אנשי קשר ממתינים #

סטטוס: בהמתנה

    >
  • אנשי קשר בסטטוס זה ממתינים לאישור המנוי שלהם.
  • בדרך כלל, אנשי הקשר הללו נרשמו בתהליך הצטרפות כפול אך עדיין לא אישרו את המנוי שלהם.
  • אינך יכול לשלוח דוא”ל מסע פרסום או קידום מכירות לאנשי קשר ממתינים.
  • ניתן להפעיל אוטומציה עבור אנשי קשר ממתינים אם תאפשר זאת בתצורת האוטומציה, בעיקר מתמקדת בקבלתם לאשר את המנוי שלהם. שים לב שלא יישלח אימייל מהאוטומציה, אך פעולות אחרות יפעלו.

נקודות מפתח:

    >
  • משמש בתהליכי הצטרפות כפולים כדי להבטיח את כוונת המנוי.
  • אנשי הקשר האלה צריכים לאשר את המנוי שלהם כדי לעבור לסטטוס ‘רשומים’.

אנשי קשר לא רשומים #

סטטוס: בוטל מנוי

    >
  • אנשי הקשר האלה ביטלו את ההסכמה לתקשורת שלך.
  • איש קשר יכול להתבטל על ידי:
    >
  1. לחיצה על קישור לביטול הרשמה באימייל.
  2. ביטול רישום ידני על ידי מנהל.
    >
  • אין לשלוח הודעות דוא”ל לקידום מכירות לאנשי קשר שלא נרשמו.
  • ניתן להפעיל אוטומציה עבור אנשי קשר ממתינים אם תאפשר זאת בתצורת האוטומציה, בעיקר מתמקדת בקבלתם לאשר את המנוי שלהם. שים לב שלא יישלח אימייל מהאוטומציה, אך פעולות אחרות יפעלו.

נקודות מפתח:

    >
  • כבד את הסטטוס הזה כדי לשמור על מוניטין שולח טוב ולציית לתקנות הדוא”ל.

אנשי קשר שהוחזרו #

סטטוס: חזר

    >
  • סטטוס זה מוחל על אנשי קשר שכתובות הדוא”ל שלהם הביאו להקפצות קשות.
  • FluentCRM יכול לסמן אוטומטית אנשי קשר כמוחזרים כשהם משולבים עם ספקי שירותי דוא”ל מסוימים, אם תגדיר את המטפל בהחזרה עם שירות שליחת הדוא”ל שלך.
  • לא יישלחו הודעות דוא”ל לאנשי קשר אלה מ-FluentCRM אלא אם נרשם מחדש.

נקודות מפתח:

    >
  • נקה באופן קבוע את הרשימה שלך על ידי הסרה או ניסיון לעדכן אנשי קשר שהוחזרו.
  • הגדר טיפול נאות בחזרה באינטגרציה של ספק שירותי הדוא”ל שלך.

אנשי קשר שהתלוננו #

סטטוס: התלוננו

    >
  • אנשי קשר שסימנו את הודעות האימייל שלך כדואר זבל מקבלים סטטוס זה.
  • סטטוס זה עוזר להגן על המוניטין של השולח שלך.
  • הימנע משליחת הודעות נוספות לאנשי קשר אלה.

נקודות מפתח:

    >
  • תייחס ברצינות לתלונות ובדוק את נוהלי הדוא”ל שלך אם אתה מקבל תלונות רבות.
  • שקול להסיר לחלוטין את אנשי הקשר האלה מהרשימה שלך.

אנשי קשר עסקה #

סטטוס: עסקה

    >
  • סטטוס זה מיועד לאנשי קשר שאמורים לקבל הודעות דוא”ל עסקאות בלבד.
  • הודעות דוא”ל של מסע פרסום לא יישלחו אך הודעות דוא”ל מאוטומציה יישלחו.
  • תוכל להגדיר את הסטטוס הזה באופן ידני מפעולה בכמות גדולה או מפעיל אוטומציה. זהו סטטוס ברירת המחדל של מודול WooCommerce Abandon Cart ב-FluentCRM

שיטות עבודה מומלצות לניהול סטטוסים של אנשי קשר #

    >
  1. סקור ונקה באופן קבוע את רשימת אנשי הקשר שלך.
  2. הגדר אינטגרציות מתאימות עבור עדכוני סטטוס אוטומטיים (במיוחד עבור הקפצות ותלונות).
  3. כבד את בקשות ביטול הרישום באופן מיידי.
  4. השתמש בפילוח על סמך סטטוס לתקשורת ממוקדת ומתאימה.
  5. הטמיע אסטרטגיית התקשרות מחדש עבור מנויים לא מעורבים לפני שהם מבטלים את המנוי.

על ידי ניהול יעיל של סטטוסים אלה, תוכל לשמור על רשימת דוא”ל בריאה, לשפר את יכולת המסירה ולהבטיח עמידה בשיטות העבודה והתקנות המומלצות של שיווק בדוא”ל.

אהבתם? מוזמנים לשתף:

מדריך זה היה שימושי?

  • Happy
  • Normal
  • Sad

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *