מרכז ההדרכות של סקולילנד

Cron Job: יסודות ורשימת בדיקה

תוכן עניינים

FluentCRM הוא תוסף שפועל ברציפות ברקע כדי להשלים ולעבד את משימות שמתוזמנות כל דקה כמו כל אפליקציית שיווק בדוא”ל אחרת. מאמר זה ידריך אותך ב דרישות ראשוניות של מסירת עבודה של וורדפרס קרון ל צד השרת או שיטות אלטרנטיביות.

מה עושים Cron Jobs? #

עבודות קרון חשובות מכיוון שהן מאפשרות ביצוע אוטומטי של סקריפטים ותוכניות במרווחי זמן מוגדרים. זה יכול להיות שימושי למשימות כגון תזמון גיבוייםשליחת הודעות או עדכון נתונים. משימות Cron יכולות גם לעזור לבצע אוטומציה של משימות שחוזרות על עצמן ולשפר את היעילות של מערכת על ידי הסרת הצורך בהתערבות ידנית.

מצב משרת Cron של FluentCRM #

ל-

FluentCRM יש כמה אירועים ועבודות מתוכננות המופעלות בתדירות גבוהה במרווחי זמן שונים. כדי לדעת היכן אתה יכול למצוא את סטטוס המשרה הרגילה והבריא, עקוב אחר השלבים עם צילומי מסך למטה –

תחילה, עבור אל הגדרות מתוך סרגל הניווט השוטף של CRM, לחץ על האפשרות כלים ההגדרות משמאל סרגל צד, ותמצא את כל סטטוס CRON JOB של CRM שוטף.

    >
  • שליחת אימייל מתוזמנת: זה צריך להיות בין שנייה אחת ל-60 שניות (דקה אחת).
  • עיבוד דוא”ל מתוזמן: זה צריך להיות בין דקה אחת ל-5 דקות.
  • משימות אוטומציה מתוזמנות: זה צריך להיות בין דקה ל-60 דקות (שעה).
 כלי הגדרות cron job status

השבת את מערכת Cron ברירת המחדל של WordPress #

לפני שנמשיך להגדיר a בצד השרת עבודת cron, נצטרך לאשר ש- עבודת ברירת המחדל המתוזמנת מבוססת PHP פועלת   מושבת מ קובץ התצורה של WordPress (wp-config.php).

כדי לעשות זאת, פתח את הקובץ wp-config.php וחפש את הקטע למטה:

/* הוסף ערכים מותאמים אישית בין שורה זו לשורה "הפסק לערוך". */


/* זה הכל, תפסיק לערוך! פרסום שמח. */

עלינו להוסיף הנחיית תצורה חדשה להפעלת שרת בצד השרת בתוך שתי השורות הבאות:

define('DISABLE_WP_CRON', true); // השבת את מערכת Cron ברירת המחדל של WordPress

עכשיו הקוד ייראה דומה להלן:

/* הוסף ערכים מותאמים אישית בין שורה זו לשורה "הפסק לערוך". */

define('DISABLE_WP_CRON', true);    // השבת את ברירת המחדל של קריאת Cron מבוסס PHP.

/* זה הכל, תפסיק לערוך! פרסום שמח. */

כעת עקוב אחר הקישורים הרלוונטיים לאירוח ולהעדפה שלך כדי להגדיר את עבודת ה-cron בצד השרת:

אם יש לך שאלות, חששות או הצעות נוספות, אל תהסס לפנות אל @support team. תודה.

אהבתם? מוזמנים לשתף:

מדריך זה היה שימושי?

  • Happy
  • Normal
  • Sad

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *