מרכז ההדרכות של סקולילנד

מנהלים (ניהול הרשאות גישה)

תוכן עניינים

דרישות מוקדמות #

ניהול יעיל מוביל לייצור כלכלי טוב יותר המסייע בתורו להגביר את רווחת העסק. מנהלים לצד המנהלים אחראים לנהל את לוח המחוונים של FluentCRM. במדריך זה, נלמד על מנהלי CRM שוטפים וההרשאות שלהם.

מנהלי FluentCRM הם משתמשי וורדפרס שיקבלו הרשאות שהוגדרו על ידי מנהל ה-FluentCRM שהוא בדרך כלל מנהל וורדפרס. משתמשים עם כל תפקיד משתמש כמו מנויים יכולים להיות מנהלים של FluentCRM.

קודם כל, קבל את כתובת הדוא”ל של המשתמש עבור המשתמש שאליו אתה רוצה לאפשר גישה או להוסיף כמנהל של FluentCRM.

crm add manager users list 1

מנהל חדש & הרשאות #

כעת עבור אל לוח המחוונים FluentCRM ➜ מנהלים ➜ הוסף מנהל חדש

crm add manager

פעולה זו תפתח חלון קופץ ועכשיו תזין את כתובת הדוא”ל שאספנו מהשלב הקודם. בחלק הבא, יש הרבה הרשאות זמינות להקצאה למשתמש או למנהל החדש.

crm create manager

ההרשאות הזמינות הן:

    >
  1. מרכז השליטה של ​​CRM: גישה למרכז השליטה של ​​FluentCRM. כאשר כל תוסף אחר כמו Woocommerce מופעל, הוא מאלץ אותך להיכנס ל-Wocommerce My Account רק במקום /wp-admin/ עבור תפקיד המשתמש מנוי . סוג זה של גישה יעבוד ללא בעיות עבור ניהול REST API. אבל אם אתה רוצה שהמשתמש יתחבר לאזור הניהול, עליך להסלים את תפקיד המשתמש של FluentCRM Manager כגון תורם. הרשאה זו תאפשר רק למנהל לראות את הנתונים הסטטיסטיים הזמינים במרכז השליטה.
  2. אנשי קשר קראו: הרשאה זו תעניק למנהל להציג את כל אנשי הקשר והפרטים שלהם. אבל המנהל לא יוכל לערוך, למחוק או לעדכן כל פרטי קשר או אנשי קשר.
  3. עריכה/עדכן/מחיקה של אנשי הקשר: זה יאפשר למנהל לערוך, למחוק או לעדכן כל פרטי איש קשר או אנשי קשר.
  4. ניהול תגיות/רשימה/פלחים: הרשאה זו תאפשר למנהל לגשת לכל הרשימות, התגים והפלחים הדינמיים יחד עם עריכה ועדכון שלהם.
  5. הודעות אימייל שנקראו: הרשאה זו תאפשר למנהל להציג את כל מסעות הפרסום, הרצפים וכל פעילויות הדוא”ל. כמו כן, המנהל לא יוכל לשלוח או לשלוח שוב הודעות דוא”ל.
  6. כתוב/שליחה/מחיקה של דוא”ל: זה יאפשר למנהל לשכפל, למחוק, לשלוח או לשלוח מחדש קמפיינים, רצפים ופעילויות דוא”ל.
  7. ניהול תבניות דוא”ל: זה יעניק למנהל לנהל תבניות דוא”ל.
  8. נהל טפסים: מנהל יוכל לנהל טפסים שוטפים המחוברים ל-FluentCRM.
  9. קריאת אוטומציה: מנהל יוכל להציג אוטומציות ואת הדוחות שלהן.
  10. כתיבה/עריכה/מחיקה של אוטומציה: זה יעניק למנהל לנהל אוטומציה.
  11. ניהול הגדרות: זה יאפשר למנהל לגשת להגדרות הגלובליות של FluentCRM שהוא בדרך כלל אזור ניהול.
רשימת מנהלי crm

כשתסיים להוסיף את המנהל החדש, תראה אותם רשומים כמנהלי CRM יחד עם ההרשאות שהוקצו להם. אם למשתמש כלשהו אין הרשאה מספקת הוא/היא יראה הודעת שגיאה כמו להלן:

הרשאת מנהל crm לא ניתנה

הערה: כל ההרשאות מוגדרות או מותרות או נגישות אליהן באופן גלובלי. לדוגמה, למנהל תהיה גישה לכל הרשימות, התגים ואנשי הקשר בהתאם להרשאה שניתנה.

.

אהבתם? מוזמנים לשתף:

מדריך זה היה שימושי?

  • Happy
  • Normal
  • Sad

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *