מרכז ההדרכות של סקולילנד

הגדרות כלליות (נוספות)

תוכן עניינים

סנכרון אוטומטי של נתוני משתמש ונתוני איש קשר #

האפשרות הפעל סנכרון בין נתוני WP משתמש ונתוני קשר שוטפים של CRM מאפשרת לך לסנכרן אוטומטית את משתמשי FluentCRM ו-WordPress יחד עם נתונים נתמכים באופן דו-כיווני.

crm autosync כללי

להלן צילום מסך לדוגמה של רשימת משתמשי וורדפרס שתסונכרן על ידי אפשרות זו.

crm add manager users list 1

כמו כן, תוכל לבחור למחוק את איש הקשר FluentCRM המשויך לאיש הקשר של WordPress כאשר הוא נמחק מ-WordPress על ידי סימון האפשרות מחק איש קשר FluentCRM במחיקה של משתמש WP.

הגדרות הרשמה למשתמש #

על ידי הפעלת אפשר יצירת אנשי קשר חדשים ב-FluentCRM כאשר משתמשים נרשמים ב-WordPress, תוכל להוסיף אוטומטית את ההרשמות של משתמשי WordPress החדשים שלך כמנויים ב-FluentCRM. בכל פעם שמשתמש נרשם לאתר שלך הוא יובא אוטומטית כמנוי ב- FluentCRM. על ידי הקצאת רשימה אחת & תגים או רשימות מרובות & תגים בהתאם לצרכים שלך תאפשר לך לזהות את המשתמש מאוחר יותר בקמפיין, אוטומציה ומקומות אחרים ב-FluentCRM.

crm general optin

הצטרפות כפולה:

כדי לשמור על מדיניות ה-GDPR או לוודא שאיש הקשר תקף או לאשר שלבים נוספים כדי להבטיח שהמשתמש אמיתי, תוכל להפעיל את אפשר אישור דוא”ל עם אפשרות כפולה כדי שכאשר כאשר וורדפרס נרשמת ו-FluentCRM יוצר משתמש חדש בתוך FluentCRM, FluentCRM ישלח הודעת אישור אישור הסכמה שגוף האימייל והתוכן מוגדרים ב-Double הגדרות הצטרפות והדרכה כאן: הגדרות הצטרפות כפולות – FluentCRM. להלן הודעת דוא”ל לדוגמה של דוא”ל אישור הצטרפות כזה שנשלח למשתמש.

crm double opt in email

מיפוי תגים מבוסס תפקידים של WP #

אפשרות אפשר מיפוי תגים מבוסס תפקידים מאפשרת להוסיף או להסיר תגים לאנשי קשר בכל פעם שתפקיד משתמש משתנה בוורדפרס. כברירת מחדל, למערכת וורדפרס חדשה יש מנהלעורךמחברתורם , וכן מנוי תפקיד משתמש. תוספים כמו Woocommerce מוסיפים מנהל חנות ו לקוח תפקיד משתמש. אז אם ברצונך להקצות מנהל תג למשתמש מנהל תוכל לבחור בתג בהגדרה זו וגם אם ברצונך להסיר תגים אחרים כמו מנוי, או מחבר הקלד תגיות עבור אותו משתמש, אתה יכול לבחור אותם בעמודה תגים להסרה גם בעמודה.

crm מיפוי תפקידים כללי

הגדרות הרשמה לטופס תגובה #

האפשרות אפשר יצירת אנשי קשר חדשים ב-FluentCRM כאשר מבקר מוסיף הערה בטופס ההערות שלך האפשרות מוסיפה אוטומטית את מגיב האתר שלך כמנוי ב-FluentCRM על ידי הוספת תיבת סימון לאחר תיבת ההערות. אתה יכול להגדיר את הטקסט ב הגדרות תווית שיופיע למשתמש ו להקצות את המשתמש לרשימה או לתגים.

crm תגובה כללית

להלן דוגמה לאופן שבו תיבת הסימון מוצגת למשתמש.

crm הערה כללית מנוי

האפשרויות הזמינות האחרות מתוארות להלן:

    >
  • הפעל את סטטוס הסימון האוטומטי בהרשמה לטופס הערה: הפעל את תיבת הסימון באופן אוטומטי עבור המגיב.
  • אל תציג את תיבת הסימון אם המשתמש הנוכחי כבר נרשם כמנוי: הסתר את תיבת הסימון של המגיב אם הוא כבר נוסף לרשימת אנשי הקשר של FluentCRM.
  • הפעל אישור דוא”ל ב-Double Optin: בדומה להגדרות הצטרפות למשתמשים, תוכל גם להפעיל אישור דוא”ל להצטרפות כפולה עבור אנשי הקשר.

שדה הרשמה ל-Woocommerce Checkout #

האפשרות אפשר תיבת סימון מנוי לדף WooCommerce Checkout מאפשרת להוסיף תיבת מנוי לטופס WooCommerce Checkout. אתה יכול להגדיר את הטקסט ב הגדרות תווית המוצגות למשתמש ו להקצות את המשתמש לרשימה או לתגים. בכל פעם שמשתמש מבצע הזמנה מ-WooCommerce, הוא מיובא אוטומטית כמנויים ב-FluentCRM.

crm כללי woocommerce checkout

להלן דוגמה לאופן שבו תיבת הסימון מוצגת למשתמש בקופה.

crm checkout field

האפשרויות הזמינות האחרות מתוארות להלן:

    >
  • הפעל את סטטוס הסימון האוטומטי בהרשמה לטופס הערה: הפעל את תיבת הסימון באופן אוטומטי עבור המגיב.
  • אל תציג את תיבת הסימון אם המשתמש הנוכחי כבר נרשם כמנוי: הסתר את תיבת הסימון של המגיב אם הוא כבר נוסף לרשימת אנשי הקשר של FluentCRM.
  • הפעל אישור דוא”ל ב-Double Optin: בדומה להגדרות הצטרפות למשתמשים, תוכל גם להפעיל אישור דוא”ל להצטרפות כפולה עבור אנשי הקשר.

זה הכל! תהנה מ-FluentCRM באוטומציה העסקית שלך ובקמפיינים לשיווק בדוא”ל.

אהבתם? מוזמנים לשתף:

מדריך זה היה שימושי?

  • Happy
  • Normal
  • Sad

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *