תוכן עניינים
- >
- רצף הדוא”ל/אימייל המתוכנן שלי לא נשלח כהלכה, מה עלי לעשות?
- גם ל-FluentCRM וגם ל-Fluent Forms יש אישור כפול, באיזה מהם עלי להשתמש?
- כיצד אוכל לאחסן נתונים בשדות מותאמים אישית שיצרתי ב-FluentCRM?
- תבניות דוא”ל: האם אוכל להגדיר טקסט חלופי למקרה שאין ערך עבור התגים הדינמיים שאני משתמש?
- כיצד אני יכול להתחבר תוספים אחרים של וורדפרס עם FluentCRM?
- היכן אוכל לקבל מדריכים של FluentCRM?< /li>
FluentCRM הוא ה- שיווק בדוא”ל & פתרון CRM עבור WordPress עם המון תכונות ופונקציונליות. על מנת לעזור לך להפיק את המרב מכלי זה, ניסינו לכסות כמה שיותר בתיעוד הרגיל שלנו. עם זאת, אם עדיין יש לך שאלות, דף שאלות נפוצות זה הוא המקום המושלם לקבל תשובות לשאלתך.
רצף האימייל/אימייל המתוזמן שלי אינו לא נשלח כהלכה, מה עלי לעשות?
המקרה הנפוץ ביותר שמצאנו עבור מספר בעיות שדווחו הוא ש-CRON אינו פועל מסיבה כלשהי (עבור אל FluentCRM>Settings>Tools וראה מתי בפעם האחרונה יש ל-CRON שלך הופעל.). זה קורה בגלל ש- WordPress CRON הוא די לא אמין. עיין מסמך זה כדי להחליף את WordPress CRON עם עבודת CRON אמיתית.
גם ל-FluentCRM וגם ל-Fluent Forms יש כפול הצטרפות, באיזה מהם עלי להשתמש?
הודעות דוא”ל להצטרפות כפולה הן דרך להשיג ‘הסכמת מנוי’ ממשתמשים כדי לשלוח להם אימיילים. אם תפעיל את תכונת ההצטרפות הכפולה, גם FluentCRM וגם Fluent Forms ידרשו את הסכמת המשתמש לפני שיוכל לעבד את הנתונים.
כדי להגדיר ביעילות הסכמה כפולה עם FluentCRM, עליך להשאיר את אפשר אישור הצטרפות כפולה לפני עיבוד נתוני טופס (טופס>הגדרות טופס< /strong>) לא מסומן בתוך Fluent Forms. זה יבטיח שאיש הקשר שלך יקבל את הדוא”ל להצטרפות כפולה שהגדרת בתוך FluentCRM. אם תאפשר הסכמה כפולה גם ב-Fluent Forms וגם ב-FluentCRM, המערכת שלך תשלח את דוא”ל ההצטרפות הכפולה פעמיים, אחת מ-Fluent Forms ואחרת מ-FluentCRM.
כיצד אוכל לאחסן נתונים בהתאמה אישית שדות שיצרתי ב-FluentCRM?
לאחר שיצרת שדות מותאמים אישית, תצטרך למפות את נתוני השדות. לדוגמה, אם ברצונך למפות נתוני Fluent Forms בתוך FluentCRM, עליך לעבור אל הגדרות טופס> שילוב FluentCRM ולמפות את שדות הנתונים. לחלופין, תוכל גם למפות את הנתונים מהאוטומציות.
תבניות דוא”ל: האם אוכל להגדיר טקסט חלופי למקרה שאין ערך עבור התגים הדינמיים שבהם אני משתמש?
כן, אתה יכול להגדיר טקסט חלופי עבור קודי מיזוג בתבניות דוא”ל . במקרה שאין ערך זמין עבור התג הדינמי שלך, FluentCRM יחליף אותו אוטומטית בטקסט החלופי שסיפקת.
נניח שאתה משתמש בתג דינמי כדי לשלוף את שם איש הקשר בתבנית הדוא”ל שלך. במקרה כזה, התג הדינמי יהיה: {{contact.first_name}}
כדי להוסיף טקסט חלופי, פשוט הוסף סמל “|” צינור אחרי מחרוזת התג הדינמית והוסף את הטקסט החלופי שלך. לדוגמה, אם ברצונך להחליף את שם איש הקשר ב”שם“, הוסף את הטקסט לאחר הוספת סמל צינור {{contact.first_name|שם}}. במקרה שהשם הפרטי של איש הקשר אינו זמין במערכת, FluentCRM תחליף את השם הפרטי ב”שם“.
זה עובד גם בהודעות דוא”ל כפולות להסכמה, שורות נושא ובכל מקום שבו אתה יכול להשתמש בתג דינמי. אז אתה תמיד יכול להשתמש בתגים דינמיים בביטחון ולהחליף אותם בטקסט חלופי אם הערך אינו זמין.
כיצד אוכל לחבר תוספים אחרים של WordPress עם FluentCRM?
FluentCRM תומך ב-webhooks נכנסים. אז אם הטופס שלך תומך בשליחת webhooks, אתה יכול לשלב כל תוסף טופס עם FluentCRM.
*מדריך: כיצד לחבר כל טפסי וורדפרס עם FluentCRM
היכן אוכל לקבל מדריכים של FluentCRM?
אנו מפרסמים באופן קבוע מדריכים ב- בבלוג שלנו ו יוטיוב ערוץ. אתה יכול גם לעקוב אחרינו ב- טוויטר או להצטרף ל- קבוצת פייסבוק.