עדיין לא לקוחות סקולילנד?
רוצים פרטים נוספים על השירות שלנו?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

הכירו את תוכנית השותפים המתגמלת של

איך להוסיף Google Tag Manager או Google Analytics לאתר וורדפרס / סקולילנד

השימוש ב Google Tag Manager (מנהל התגים) או Google Analytics (אנליטיקס) באתר וורדפרס מספק יתרונות רבים, במיוחד בתחומי הניתוח, השיווק והבנת הלקוחות.
הנה כמה מהיתרונות העיקריים:

ניתוח בזמן אמת:
מנהל התגים של גוגל או גוגל אנליטיקס מספקים ניתוח בזמן אמת, תוכל לראות כיצד משתמשים מקיימים אינטראקציה עם האתר שלך בזמן אמת.
תוכל לראות אילו דפים באתר שלך הם הפופולריים ביותר, מהיכן התנועה מגיעה, ואילו פעולות המשתמשים נוקטים.

התנהגות משתמשים:
Google Analytics נותן לך תובנות לגבי התנהגות המשתמשים, מאיפה הגיעו המשתמשים באתר שלך, כמה זמן הם מבלים בכל דף והיכן הם יוצאים מהאתר.
זה יכול לעזור לך לזהות כל בעיה באתר שלך ולבצע אופטימיזציה של מסע המשתמש.

אופטימיזציה של SEO:
על ידי הצגת מונחי חיפוש שמובילים תנועה לאתר שלך, Google Analytics יכול לעזור לך לייעל את אסטרטגיית ה-SEO שלך.
תוכל להתמקד במונחים אלה כדי לשפר את הדירוג שלך בתוצאות החיפוש.

יעדי המרה:
Google Analytics מאפשר לך להגדיר יעדי המרה כדי למעקב כאשר משתמשים משלימים פעולות ספציפיות.
זה יכול לעזור לך להבין באיזו יעילות האתר שלך מוביל משתמשים לבצע את הפעולות שאתה רוצה שהם יבצעו.

אינטגרציה:
Google Analytics משתלב עם מוצרי Google אחרים כמו Google Ads, Google Search Console ו-Google Data Studio, ומספק כלי מקיף למדידה ואופטימיזציה של מאמצי השיווק המקוון שלך.

גוגל אנליטיקס מספק נתונים יקרי ערך להבנה ואופטימיזציה של האתר שלך כדי למקסם ולייעל את השיווק שלך.
הם כלים חיוניים לכל עסק עם נוכחות דיגיטלית.

הדרכה ללקוחות סקולילנד

בעמוד הראשי באתר שלכם יש ללחוץ בפס הניהול השחור למעלה על “התאמה אישית” ואז בתפריט שנפתח ללחוץ למטה על “סקריפטים מותאמים אישית”:

בחלק של ״הוסף סקריפטים לכותרת שלך״ ניתן להזין את הסקריפט שקיבלתם מגוגל וללחוץ על פרסום:

בסקולילנד אנחנו עובדים עם תבנית הוורדפרס של Kadence Theme Pro אשר מאפשרת הוספת סקריפטים מותאמים אישית ישירות מאזור ההתאמה האישית באתר.

במידה ואתם לא לקוחות סקולילנד, ישנם תבניות וורדפרס נוספות אשר מאפשרות הוספת סקריפטים מותאמים אישית ישירות מאזור ההתאמה האישית באתר, שווה לבדוק תחילה אם זה קיים באתר שלכם.

במידה ולא, ניתן להתקין באתר שלכם את אחד התוספים הבאים:
Insert Headers and Footers Code – HT Script
Insert Script In Headers And Footers
PixelYourSite

מנהל התגים של גוגל (GTM) הוא כלי המאפשר למשווקים לנהל ולפרוס קודי מעקב לאתר ללא צורך בשינוי קוד האתר ישירות.
זה עובד עם Google Analytics ע״י מתן דרך קלה להוסיף ולעדכן קודי מעקב, תוך איסוף וניתוח נתונים מדויקים.

עסקים צריכים להשתמש ב-Google Tag Manager עם Google Analytics מכיוון שהוא מפשט את תהליך הטמעת קודי מעקב, משפר את דיוק הנתונים ומאפשר יכולות מעקב מתקדמות יותר.
שילוב זה מספק תובנות חשובות לגבי התנהגות המשתמשים ועוזר לייעל אסטרטגיות שיווקיות.

היתרונות העיקריים של השימוש ב-Google Tag Manager ו-Google Analytics ביחד כוללים ניהול יעיל של תגים, ביצועי אתר משופרים, דיוק נתונים משופר, ניפוי באגים קל יותר של קודי מעקב, והיכולת לעקוב אחר פעילויות מקוונות שונות בצורה יעילה יותר. על ידי מינוף שני הכלים, עסקים יכולים לקבל החלטות מונחות נתונים ולמטב את הנוכחות המקוונת שלהם.

מנהל התגים של גוגל מאפשר מעקב אחר אינטראקציות של משתמשים באתר ע״י פישוט תהליך הטמעת קודי מעקב אחר אירועים.
משווקים יכולים להגדיר בקלות טריגרים ותגים כדי לעקוב אחר פעולות משתמש ספציפיות, כגון קליקים, הגשת טפסים, צפיות בסרטון ועוד.
לאחר מכן ניתן לשלוח נתונים אלה ל-Google Analytics לניתוח מפורט.

הכירו את תוכנית השותפים המתגמלת של

אהבתם? מוזמנים לשתף:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

התחברות מהירה
באמצעות לינק חד פעמי

שלחו לי לאימייל

שלחו לי לטלפון

סקולילנד