מסלולי הליווי והתמיכה של סקולילנד

יתרונות מרכזיים לשירותי הליווי שלנו

שירות מהיר ומשודרג

המתנה ממושכת למענה יכולה לגרום לעיכובים רציניים ובעיות בפעילות העסקית שלכם, שעלולים לגרום להפסדים כספיים. עם מסלולי הליווי שלנו תקבלו מענה מהיר יותר לשאלות שלכם, ותוכלו לטפל באתגרים השוטפים מהר יותר ובלי עיכובים מיותרים העלולים להשפיע על העסק שלכם.
תוכלו לשאול אותנו שאלות המצריכות כניסה לאתר שלכם לצורך בדיקה (בלעדי למסלולי ליווי בתשלום).

תקינות אתר

התעסקות עם תחזוקה שוטפת ובדיקת תקינות של תהליכים באתר יכולה להיות מאתגרת ולגזול מכם זמן יקר. הזנחת היבט זה עלולה לגרום למגוון בעיות שעלולות לפגוע בתקינות האתר שלכם ולהשפיע לרעה על העסק שלכם, מה שיוביל לחוסר שביעות רצון של הלקוחות, פגיעה במוניטין ואובדן הכנסות.
עם מסלולי הליווי שלנו תוכלו להיות רגועים בכל מה שקשור לתקינות השוטפת של האתר שלכם והתחזוקה שלו, תחסכו זמן רב ותוודאו שלא תאבדו שום עסקה בגלל תקלה שבכלל לא ידעתם על קיומה.

שקט נפשי וביטחון

עם מסלולי הליווי שלנו תוכלו להיות רגועים ובטוחים שאתם לא לבד, שאתם בידיים טובות ומקצועיות שיעזרו לכם לאורך הדרך בכל אתגר שיתעורר, יחסכו לכם אינספור שעות של התעסקות ופתרון בעיות וידאגו שהלקוחות שלכם יקבלו חוויה חלקה ויוצאת דופן מבלי להיתקל בבעיות כלשהן, שבסופו של דבר תתרום לשגשוג ולרווחיות של העסק שלכם.

מסלולי הליווי שלנו

פופולרי!

בסיסי
קלאסי
פרימיום VIP
גישה לאתר הדרכות
מענה לשאלות כלליות במערכת פניות
לרוב עד
2 ימי עסקים
תעדוף רמה 2
לרוב תוך כמה שעות ביום עסקים
תעדוף רמה 1
לרוב תוך כמה שעות ביום עסקים
כניסה לאתר הלקוח עבור שאלות במערכת הפניות
תחזוקת אתר לביצועי שיא
סקירה חודשית לתקינות תהליכים באתר
קבלת חידושים ושדרוגים
עדכון תרגום תוספים חודשי
גישה למפגשי זום
שאלות תשובות
מענה מהיר לשאלות
שלכם בווטסאפ
לרוב תוך כמה דקות עד כמה שעות ביום עסקים
פגישת שירות / ייעוץ אסטרטגית חודשית 1 על 1
שירות אישי מזורז
חבילת דיוור חודשית
עד 6000 מיילים
עד 12,000 מיילים
אחסון סרטונים
בפלטפורמה מאובטחת
עד 50 ג׳יגה אחסון
מחירי מועדון למוצרים ושירותים שלנו
10% הנחה
20% הנחה
עלות המסלול
*חינם בשנה
הראשונה
₪197 + מע״מ לחודש
₪497 + מע״מ לחודש

מסלולי הליווי החודשיים שלנו ללא התחייבות. ניתן לבטל את השירות בכל שלב.
מסלולי הליווי השנתיים שלנו כוללים חידוש חודשי בתום השנה הניתן לביטול.

שימו לב: עבור שירות תחזוקת אתר נדרשים רישיונות תוספים בתוקף.

*המסלול הבסיסי ניתן חינם למשך שנה ללקוחות שהקמנו להם את האתר לפני 28/05/2023.

ובנוסף

גישה למפגשי זום שאלות תשובות

אנו מקיימים מעת לעת מפגשי זום חיים בהם נספק לכם תשובות לשאלות שלכם, נעבור ביחד על אתרי הלקוחות, נציע פתרונות ונייעץ לכם במטרה לשפר את חווית הלקוח והמכירות שבאתר.

מחירי מועדון מיוחדים לשירותים שלנו

כחברי מועדון, תהיו זכאים למחירים מוזלים לשירותים הנלווים שלנו! לדוגמא: בנק שעות לשירות אישי, אחסון בשרתים שלנו, חידוש רישיונות שנתי ועוד.

פגישת שירות / ייעוץ אסטרטגית חודשית אחד על אחד (למסלול הפרימיום VIP)

לקוחות במסלול הפרימיום VIP זכאים מדי חודש לפגישת שירות או פגישת ייעוץ אסטרטגית למשך שעה (או 2 פגישות של חצי שעה).
בפגישה נעזור לכם למקסם את הפוטנציאל הקיים באתר הסקולילנד שלכם, לדייק ולשפר תהליכים קיימים במטרה להגדיל את אחוזי ההמרה באתר וכתוצאה מכך להגדיל את המכירות שלכם. כמו כן נוכל לעזור לכם עם משימות שוטפות וגם להעביר לכם הדרכה אישית בכל נושא שתבחרו.
בנוסף, תיהיו זכאים לשירות אישי מזורז ע״י משבצות זמן בלעדיות למסלול פרימיום VIP מה שיאפשר לכם לקבל שירות אישי מהיר ומתועדף.

בחרו את מסלול הליווי שלכם בסקולילנד

מסלול ליווי ותמיכה קלאסי - חודשי
197
₪197 + מע״מ לחודש
+
197
מסלול ליווי ותמיכה פרימיום VIP - חודשי
497
₪497 + מע״מ לחודש
+
497
₪500 חסכון!
מסלול ליווי ותמיכה קלאסי - שנתי
197
₪1964 + מע״מ במקום ₪2364 ובנוסף מקבלים קרדיט של ₪100 לכל הזמנה עתידית באתר
+
197
₪1200 חסכון!
מסלול ליווי ותמיכה פרימיום VIP - שנתי
497
₪4964 + מע״מ במקום ₪5964 ובנוסף מקבלים קרדיט של ₪200 לכל הזמנה עתידית באתר
+
497

פרטי המזמין

פרטי ההזמנה

מוצר סכום ביניים
מסלול ליווי ותמיכה פרימיום VIP - חודשי  × 1 497 / חודש
סכום ביניים 497
מע"מ 84
סה"כ 581
סך כל התשלומים החוזרים
סכום ביניים 497 / חודש
מע"מ 84 / חודש
סך כל התשלומים החוזרים 581 / חודש
חידוש ראשון: 28/05/2024
  • שלמו בכרטיס האשראי שלכם באמצעות Sumit.

שאלות ותשובות על שירותי הליווי של סקולילנד

כבעלי עסק, זמן הוא משאב חיוני שמשפיע באופן משמעותי על הפרודוקטיביות, הרווחיות והצלחת העסק שלכם.
המתנה ממושכת למענה יכולה לגרום לעיכובים רציניים ובעיות בפעילות העסקית שלכם, שעלולים לגרום להפסדים כספיים. 

כלקוחות במסלול הליווי שלנו, כאשר תשלחו לנו פנייה במערכת הפניות שלנו, תקבלו תווית מיוחדת שתקפיץ את הפנייה שלכם לראש רשימת הפניות ובכך תקבלו מענה מהיר יותר לכל פנייה שלכם אלינו.

המענה במערכת הפניות יכול לקחת ברוב המקרים בין כמה שעות ליום עסקים (בימים ובשעות הפעילות שלנו) במקום 2 ימי עסקים ללקוחות שלא נמצאים במסלולי הליווי הקלאסי והפרימיום VIP שלנו.

לקוחות הנמצאים במסלול ליווי פרימיום VIP יכולים בנוסף למערכת הפניות לקבל מענה מהיר בווטסאפ.
המענה בווטסאפ יכול לקחת בין כמה דקות לכמה שעות (בימים ובשעות הפעילות שלנו) ומבוסס על זמינות הצוות באותה עת.

שימו לב-
מטרת השירות היא לספק לכם מענה מהיר עבור שאלות כלליות לתפעול האתר ולצורך ייעוץ לשימוש בכלים שבאתר.
השירות כולל כניסה של צוות השירות לאתר הלקוח במידת הצורך (במסלולי ליווי בתשלום בלבד) אך אינו כולל ביצוע של משימות ומתן שירות אישי (יש לתאם שירות זה בנפרד עם בנק השעות הזמין לכם). 

תחזוקת אתר וורדפרס חיונית מכמה סיבות:

  • תיקון באגים, נקודות תורפה ובעיות תאימות.
  • שיפור הפונקציונליות והאבטחה של האתר.
  • מניעת איומי אבטחה, כגון ניסיונות פריצה והזרקת תוכנות זדוניות.
  • שיפור מהירות האתר לחוויית משתמש טובה יותר.
  • גישה לתכונות חדשות ולשיפורים.
  • סיוע לבעלי אתרים להישאר מעודכנים במגמות ובטכנולוגיות העדכניות ביותר.

שירות תחזוקת האתרים שלנו מספק שקט נפשי ללקוחותינו על ידי טיפול בהיבטים הטכניים של האתר שלהם, ומבטיח שהוא יישאר תקין, יציב, מאובטח ועדכני. 

אנו נבצע פעמיים בחודש עדכון לכל תוספי האתר שלכם, התבניות וגרסת הוורדפרס, בהתאם לתקינות של כל גרסה.
אנו מבצעים תחילה עדכונים בסביבת טסטים כדי לוודא שהעדכונים לא יגרמו לבעיות באתר ורק אז, במידה והעדכון תקין, מיישמים אותם בפועל באתר.

בנוסף, אנו דואגים לגיבוי יזום של האתר רגע לפני יישום העדכונים בכדי שניתן יהיה לבצע שחזור במידת הצורך.

תחזוקת האתר כוללת עדכון של תרגומי תוספי האתר (מטעם סקולילנד) כדי לשמור על ממשק עברי נוח לשימוש.
כאשר פיצ׳רים חדשים נוספים לתוספי האתר, צוות המתרגמים שלנו עובר על הכיתובים החדשים באנגלית ומתרגם אותם לעברית.

הערות עבור שירות תחזוקת אתר:

  1. על מנת שנוכל לבצע תחזוקה תקנית באתר שלכם, חשוב שרישיונות התוספים שבאתר יהיו בתוקף.
    תוספים שהרישיון שלהם לא בתוקף לא ניתנים לעדכון ויכולים לגרום לבעיות באתר.
    ניתן לחדש את רישיונות התוספים בצורה עצמאית או דרכנו (לתוספים שהגיעו עם האתר) בעלות מוזלת ללקוחות סקולילנד.
  2. ייתכנו עדכונים של תוספים ספציפיים שנדלג עליהם כדי להימנע מבעיות באתר. נעדיף לחכות לגרסאות יציבות יותר.
  3. אין באפשרותנו לבצע בדיקת תקינות מקדימה עבור עדכון תוספים שלא הגיעו עם האתר (תוספים שהתקנתם בעצמכם).
  4. תקינות התוספים באתר אינה תלויה בנו. כאשר מתגלה תקלה, אנו מעבירים את הפרטים למפתחים של אותם תוספים לצורך טיפול בתקלה ואינה בשלטתנו.
    עד לטיפול בתקלה, נוכל לסייע בשחזור האתר לזמן הקודם לתקלה, או להחלפת גרסת התוסף לגרסה קודמת בה לא נמצאה התקלה.
  5. חלק מהתוספים או אזורים מסויימים לא ניתנים לתרגום ויופיעו בשפה האנגלית. אנו משתדלים לעדכן את התמיכה של אותם תוספים על מנת שיאפשרו לנו לתרגם את אותם חלקים שלא ניתנים לתרגום. אנו תלויים בשיתוף הפעולה שלהם בכדי שנוכל לבצע את התרגום.

אתר אינטרנט לא מתפקד יכול להוביל ללקוחות מתוסכלים, עסקאות אבודות ופגיעה במוניטין של המותג שלכם.
לכן אנו מציעים שירות שנועד להבטיח שכל התהליכים באתר שלכם יעבדו ללא תקלות, מתקינות התצוגה של עמודי האתר,
דרך רכישה מהאתר ועד מתן גישה אוטומטית לקורסים ושליחת מיילים ללקוחות.

עם השירות שלנו, תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שהאתר שלכם פועל במלוא הפוטנציאל שלו, והלקוחות שלכם מקבלים את החוויה הטובה ביותר שאפשר.

בעזרת השירות שלנו, תוכלו להתמקד בהגדלת העסק שלכם ולהשאיר לנו את ההיבטים הטכניים.

אנו נבצע פעמיים בחודש בדיקת תקינות לתהליכים שבאתר שלכם שיכללו את הדברים הבאים:

  • תקינות תצוגה של העמוד הראשי
  • תקינות תצוגה של עמוד נחיתה ורישום לידים
  • תקינות תצוגה של עמוד קורס וקישור רכישה
  • תקינות תצוגה של עמוד שיעור ותקינות הצגת הוידאו
  • תקינות רכישה מהאתר
  • תקינות מתן גישה אוטומטי לקורסים לאחר הרכישה
  • תקינות שליחת מיילים מהאתר ללקוח

בנוסף, נוכל לסייע לכם בפעולות הבאות:

  • חיבור אתר לשירות דיוור
  • חיבור אתר לבאנינט (אחסון סרטונים מאובטח)
  • חיבור לסליקה

הערות עבור שירות בדיקה לתקינות תהליכים באתר:

  1. מטרת השירות היא לנטר תקלות ובעיות באתר.
    במידה ואותרו בעיות באתר שלכם והטיפול בהן נמשך כמה דקות, נוכל לעזור לכם לפתור את אותן בעיות ללא תוספת תשלום.
    במידה והטיפול באותן בעיות לוקח יותר מכמה דקות, ניתן להזמין מאיתנו שירות טכני נפרד בתשלום לטיפול באותן בעיות.
  2. שימו לב שהבדיקות הן מדגמיות וצוות השירות יבחר בכל פעם מהאתר שלכם עמוד קורס, שיעור וכד’ בצורה רנדומלית.
  3. במידה ומעוניינים בבדיקה של עמוד נחיתה שונה מזה שהוזן בעת הרישום לשירות, ניתן לעדכן אותנו בכתובת החדשה דרך מערכת הפניות שלנו.

כן. אנו נשלח לכם פעמיים בחודש, בכל תחזוקת אתר, מייל עם דוח מפורט על כל מה שנעשה באתר שלכם, כולל פירוט של בעיות שקיבלו מענה וכאלה שצריכות לקבל מענה.

השירות כאמור מתבצע פעמיים בחודש, בתחילת החודש ובאמצע החודש.

כן.
כדי שנוכל לבצע תחזוקת אתר תקינה, הכרחי שהתוספים המותקנים בו יהיו בעלי רישיון תקף.
לא ניתן לעדכן תוספים עם רישיונות שלא בתוקף, מה שיכול לגרום לבעיות באתר.

ניתן לחדש את הרישיונות של התוספים באופן עצמאי או דרכנו, בעלות מוזלת במיוחד ללקוחות סקולילנד.

למסלול הליווי החודשי אין התחייבות וניתן לבטל אותו בכל עת בצורה עצמאית דרך האזור האישי שלכם באתר שלנו תחת הלשונית ״החשבון שלי״ באזור ״מנויים״. השירות יימשך עד לתום חודש מיום התשלום האחרון ויבוטל בסופו.

למסלול הליווי השנתי יש התחייבות של שנה ובתום השנה יעבור אוטומטית למסלול ליווי חודשי.
ניתן לבטל את החידוש החודשי בכל שלב או לבצע הזמנה חדשה של המסלול השנתי.

שימו לב-
ביטול מסלול הליווי והתמיכה יבטל איתו את כל ההטבות המגיעים עם כל מסלול כולל שירות לקוחות, תמיכה או ייעוץ מכל סוג
(פרט לשירות אישי בתשלום).

בכל אחד ממסלולי הליווי שלנו מקבלים חבילת דיוור חודשית.
במסלול ליווי קלאסי מקבלים מדי חודש חבילת דיוור של 6000 מיילים.
במסלול ליווי פרימיום VIP מקבלים מדי חודש חבילת דיוור של 12,000 מיילים.

שליחה של מיילים מהאתר מעבר לחבילה החודשית תחיוב מדי חודש בתוספת של 30 ש״ח + מע״מ לכל 6000 מיילים נוספים.

לדוגמא: לקוח במסלול ליווי קלאסי ששלח בחודש אחד 15,000 מיילים, שהם 9000 מיילים יותר ממה שמגיע במסלול זה, יחויב בחודש שלאחריו בתוספת של 60 ש״ח + מע״מ (2 חבילות של 6000 מיילים).

במידה ומעוניינים, ניתן להתחבר לשירות דיוור חיצוני, כך שהתשלום לדיוור יבוצע ישירות מול שירות הדיוור הרצוי.
ניתן לבצע את החיבור לשירות דיוור חיצוני עצמאית בעזרת הסרטונים שלנו באתר ההדרכות של סקולילנד בקורס של מערכת הדיוור או לחילופין להיעזר בשירות האישי שלנו בו נוכל לעזור לכם לבצע את החיבור וכל ההגדרות הדרושות.

בכללי, קביעת שירות אישי בסקולילנד היא בתיאום מראש דרך האזור האישי של כל לקוח, בהתאם למשבצות זמן פנויות ובנק שעות זמין.
לעיתים לקוחות רבים מתאמים שירות אישי בסמיכות מה שיוצר עומסים אשר גורמים להמתנה ממושכת עד לקבלת השירות.

אז איך נדאג שלקוחות ה-VIP שלנו לא יחכו? הוספנו משבצות זמן בכל יום בבלעדיות ללקוחות הפרימיום VIP כך שתוכלו  לקבל שירות אישי מהיר לפני כולם מבלי לחכות כמו כולם.

חשוב לציין שהשירות האישי המזורז הוא עבור לקוחות פרימיום VIP בלבד אשר יש להם בנק שעות זמין של שירות אישי.
יש לקחת בחשבון שמשבצות הזמן הבלעדיות יכולות להתפס ע״י לקוחות פרימיום VIP אחרים, אך גם במקרה הזה הסבירות לקבל שירות אישי היא מהירה יותר ברוב המקרים בהשוואה ללקוחות שלא נמצאים במסלול ליווי פרימיום VIP.

התחברות מהירה
באמצעות לינק חד פעמי

שלחו לי לאימייל

שלחו לי לטלפון

סקולילנד
אורי מסקולילנד

אורי מסקולילנד

בדרך כלל עונה תוך כמה דקות

שעות הפעילות שלנו הם 12:00-20:00 ימי ראשון עד חמישי (לא כולל חגים)

אורי מסקולילנד
היי 👋
איך אני יכול לעזור?
WhatsApp איך נוכל לעזור?